خرید اکسسوری زنانه و مردانه

خرید کفش ورزشی, لوازم دیجیتال ,شارژ, اکسسوری زنانه, ساعت مچی مردانه , ساعت مچی مردانه, کفش اسپورت مردانه,

خرید اکسسوری زنانه و مردانه

خرید کفش ورزشی, لوازم دیجیتال ,شارژ, اکسسوری زنانه, ساعت مچی مردانه , ساعت مچی مردانه, کفش اسپورت مردانه,

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری


دانلود مبانی نظری ناتوانی های یادگیری

,

پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری

,

تحقیق ناتوانی های یادگیری

,

,
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 11
فرمت فایل docx
حجم فایل 113 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

نارساخوانی

در میان ناتوانی های یادگیری، نارساخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا یکی از اساسی ترین مهارت ها در مدرسه، تشخیص کلمات است و مهارت خواندن نه تنها در امر خواندن بلکه در یادگیری سایر علوم نیز مداخله می کند. ضعف در خواندن در مهارت های دیگر خواندن مانند ادراک نیز تاثیر می گذارد و لذا نقص در خواندن چالشی بزرگ در مدارس است. اصطلاح نارساخوانی «دیسلکسیا» از ترکیب دو کلمه یونانی «dys» و «lexicos» تشکیل شده است. «dys» به معنای مشکل، دردناک یا نابهنجار است و «lexicos» به معنای «کلمه» می‌باشد. بنابراین، اصطلاح دیسلکسیا به طور دقیق، وجود مشکلات در مورد کلمه‌ها را نشان می‌دهد (آدامز[1]،2008). بر مبنای تعریف انجمن نارساخوانی انگلستان[2]«نارساخوانی ترکیبی از تواناییها و مشکلاتی است که فرآیند یادگیری را در یک یا چند زمینه از جمله خواندن، نوشتن و هجی کردن تحت تأثیر قرار می‌دهد. این اختلال ممکن است با مشکلاتی در زمینه‌های سرعت پردازش، حافظه کوتاه‌مدت، توالی ادراک دیداری- شنیداری، زبان گفتاری و مهارتهای حرکتی همراه باشد (رید[3]، 2003). اختلال خواندن برمبنای چهارمین نسخه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی[4] DSM-IV-TR چنین تعریف شده است: حالتی که در آن پیشرفت خواندن پایین‌تر از حدی باشد که می توان بر حسب سن، آموزش و هوش کودک از او انتظار داشت. این اختلال به میزان زیادی مانع موفقیت تحصیلی یا فعالیت‌ های روزانه مستلزم خواندن می‌شود و در صورت وجود یک اختلال عصبی یا حسی، میزان ناتوانی خواندن بیش از آن حدی است که معمولاً با اختلالات دیگر دیده می‌شود. قانون بهبود آموزش افراد ناتوان ((IDEA[5] بیان می کند که کودکان نارساخوان ممکن است در 1- مهارت خواندن، 2- روان خواندن و 3- درک خواندن دارای مشکلاتی باشند که همه با نام نارساخوانی طبقه بندی می شوند. بنابراین، تعاریف فوق از نارساخوانی براساس دیدگاههای عصب‌شناختی، شناختی، زبان‌شناختی و ادراکی صورت گرفته‌اند.

شیوع نارساخوانی

نارساخوانی شایع‌ترین نوع ناتوانی یادگیری می باشد که مورد شناسایی قرار گرفته است به طوری که 80 درصد کودکان دارای ناتوانی های یادگیری، نارساخوان می‌باشند (فلوری[6]، 2009). پاره‌ای از محققان براین باورند که میزان شیوع نارساخوانی به تعریف و ملاکهای تشخیصی بستگی دارد (مک کامیک[7]، 2010). محققان مختلف به دلیل وجود تعاریف و تبیین‌های متفاوت از نارساخوانی، ارقام متفاوتی را درباره فراوانی این اختلال ارائه داده‌اند. اغلب محققان رقم 4% را پذیرفته‌اند. در آمریکا نیز حدود 4درصد از کودکان سنین مدرسه نارساخوان هستند که میزان شیوع آن بین 2 تا 8 درصد است (پورافکاری، 1386/2007). براساس نتایج تحقیقات سیف نراقی و نادری (1388)، میزان شیوع ناتوانی های یادگیری در ایران 11 درصد اعلام شده است که حداقل 9 درصد آن را کودکان نارساخوان تشکیل می دهند

ویژگی ها

سیف نراقی و نادری1388) ) هشت ویژگی مهم یادگیری دانش آموزان نارساخوان را مطرح کرده اند که عبارتند از:

1- وابستگی مفرط[8] در یادگیری: دانش آموزان نارساخوان به هدایت و یادگیری دیگران در یادگیری بسیار وابسته هستند. آن ها به ویژه در انجام تکالیف خود، این وابستگی به دیگران را نیز نشان می دهند.

2- وجود مشکل در نظارت بر عملکرد: دانش آموزان نارساخوان بر فرایند خواندن خود نظارت نداشته و اغلب آن ها درک درستی از مواد خواندنی ندارند.

3- شکست در انتخاب راهبردهای مناسب: دانش آموزان نارساخوان راهبردهایی را که برای موفقیت در انجام هر تکلیف به کار می برند یکسان است.

4- مشکلات حافظه: این دانش آموزان در به خاطر سپردن مواد درسی به ویژه متون خواندنی مشکلات بسیاری دارند و آن ها را بسیار سریع فراموش می کنند.

5- وجود مشکل در یادگیری صدای حروف: اغلب دانش آموزان نارساخوان در یادگیری صدای حروف و ترکیب آن ها دارای مشکلات اساسی هستند.

6- محدود بودن دامنه واژگان: این دانش آموزان دارای واژگان محدودی هستند که این امر در گفتار و نوشته های آن ها به وضوح مشخص است.

7- مشکل در تعمیم: دانش آموزان نارساخوان نمی توانند مفاهیمی را که یاد می گیرند به سایر موقعیت ها تعمیم دهند.

8- نگرش منفی نسبت به تکلیف: اکثر دانش آموزان نارساخوان تمایلی به انجام تکالیف چالش برانگیز ندارند. معمولا این دانش آموزان تکالیفی را دوست دارند که انجام آن مستلزم طی مراحل ساده است. این امر ممکن است به تجارب شکست آن ها در طی سال های اولیه مدرسه مربوط باشد.

سیر و پیش‌آگهی

حتی بدون کمک های اصلاحی، بسیاری از کودکان نارساخوان طی دو سال اول ابتدایی، اطلاعاتی درخصوص زبان نوشتاری به ­دست می‌آورند. تا پایان سال اول تحصیلی ممکن است برخی از آن ها خواندن چند کلمه را یاد گرفته باشند ولی اگر تا پایه سوم هیچ گونه مداخلة آموزشی کمکی اعمال نشود، این کودکان از نظر خواندن واجد ناتوانی خواهند شد. در بهترین شرایط کودکی که در معرض خطر نارساخوانی قرار دارد در طول دوره کودکستان یا اوایل پایه اول دبستان شناسایی می‌شود. اگر آموزش های کمکی به موقع شروع شده باشد در موارد خفیف می‌توان آن را از اواخر پایه اول یا دوم دبستان قطع کرد. در موارد شدیدتر و بسته به الگو و شدت نقایص، آموزش کمکی ممکن است تا اواسط و یا اواخر دبیرستان نیز ادامه یابد (سیف نراقی و نادری، 1388).

علائم بالینی نارساخوانی

اکثر کودکان نارساخوان معمولاً تا سن هشت سالگی (پایه دوم ابتدایی) مورد شناسایی قرار می‌گیرند. مشکلات خواندن در دانش‌آموزان ممکن است در پایه اول نیز خود را نشان دهند. کودکان در پایه های پایین تر مقطع ابتدایی، گاهی با استفاده از حافظه خود، بخصوص اگر هوش بالایی داشته باشند، می توانند نارساخوانی را جبران کنند. در چنین مواردی ناتوانی ممکن است تا سن 9 سالگی (پایه چهارم) یا بیشتر خود را نشان ندهد. کودکان نارساخوان، در هنگام خواندن مرتکب اشتباهات متعددی می‌گردند. اشتباهات کودکان نارساخوان برمبنای DSM-IV-R معمولاً با نشانه‌هایی از جمله حذف، افزودن، یا وارونه کردن کلمات مشخص می‌شود. این کودکان در تفکیک بین حروف از نظر شکل و اندازه دچار اشکال هستند، به­خصوص حروفی که فقط از نظر جهت‌یابی فضایی و طول خطوط با هم تفاوت دارند. سرعت خواندن آنها کم و غالباً با حداقل درک همراه است. اکثر کودکان نارساخوان، توانایی رونویسی از متن چاپی را دارند، اما تقریباً همه آنها در هجی کردن ضعیف هستند. این کودکان ممکن است از وسط یا آخر کلمه‌ای چاپی یا نوشته شده شروع به خواندن نمایند، گاهی این کودکان حروفی را که باید خوانده شوند پس و پیش می‌خوانند که علت آن عدم تثبیت کامل حرکات تعقیبی چشم به سمت راست است. نارسایی در به خاطر آوردن و عدم استمرار فراخوانی موجب می‌شود که فرد اسم و صدای حروف را بخوبی بخاطر نیاورد. اکثر کودکان نارساخوان از نوشتن و خواندن متنفرند و از آن پرهیز می‌کنند. اضطراب آنها در مقابل تقاضاهایی که زبان نوشتاری را ایجاب می‌کند، افزایش می‌یابد. اکثر کودکان نارساخوانی که آموزشهای کمکی دریافت نمی‌کنند ممکن است از شکست مستمر و یأس ناشی از آن دچار احساس شرم و تحقیر شوند. با گذشت زمان این احساسها عمیق‌تر می‌گردند، کودکان ممکن است احساس افسردگی را تجربه کنند و حرمت خود پایین تری را نشان دهند (پورافکاری، 1386/2007).

تشخیص افتراقی

خطر مشکلات توجه، اختلالات رفتار ایذایی (مانند اختلال سلوک) و اختلالات اضطرابی و افسردگی در کودکان نارساخوان بیش از حد متوسط است. داده‌های موجود حاکی از آن است که 25درصد کودکان نارساخوان به طور همزمان دچار اختلال نارسایی توجه–بیش­فعالی[9](ADHD) و تکانشگری نیز هستند. از سوی دیگر تخمین زده می‌شود 15 تا 30درصد کودکان مبتلا به ADHDدارای ناتوانی های یادگیری هستند. اگرچه این اختلالات در بسیاری از موارد به طورهمزمان بروز می‌کنند، اختلالات مجزایی بوده و مستلزم مداخلات جداگانه‌ای هستند. اما مطالعه خانواده‌ها نشان می‌دهد که در برخی موارد احتمالاً عوامل ژنتیک موجد نارساخوانی و سندرم های توجه، مشترک هستند. برخی شواهد نشان می‌دهند که میزان بروز پرخاشگری در کودکان خردسال نارساخوان بالاتر از شانس و تصادف است و همچنین میزان بروز اختلالات سلوک در نوجوانان نارساخوان بالاتر از حد متوسط است (سیف نراقی و نادری، 1388). به نظر می‌رسد در کودکان و نوجوانان دارای اختلال سلوک، شیوع نارساخوانی بالاتر از حد مورد انتظار است. میزان بروز افسردگی براساس مقیاس های خودسنجی در کودکان نارساخوان بالاتر از حد متوسط است و میزان بروز علایم اضطرابی در این کودکان نیز بالاتر می باشد. علاوه بر این کودکان نارساخوان معمولاً در روابط با همسالان مشکلاتی دارند و در موقعیت های مبهم اجتماعی مهارت کمتری در پاسخ‌دهی دقیق و ظریف دارند (پورافکاری، 1386/2007).

جنسیت و نارساخوانی

به رغم وجود نارساخوانی در هر دو جنس، فراوانی آن در پسران 3 تا 4 برابر بیشتر از دختران گزارش شده است. ازآن­جایی که نارساخوانی در پسران در اغلب مواقع با اختلالهای رفتاری همراه است و به مراکز درمانی بیشتر ارجاع داده می‌شوند در نتیجه، تشخیص در آنها با فراوانی بیشتری صورت می‌گیرد. تحقیقات نشان داده‌اند که اگر از یک روش تشخیصی منظم و ضوابط دقیق استفاده شود، میزان فراوانی نارساخوانی در پسران و دختران تقریبا یکسان است. به طور کلی خواندن شامل مراحل زیر است که تا حدودی قابل تعدیل نیز می باشند (پورافکاری، 1386/2007):

1ـ ادراک حروف و مجموعه‌ای از حروف

2ـ تلفظ کلمه و رشته‌هایی از حروف

3ـ پردازش نحوی مربوط به کلمات دستوری و بخشهای انتهایی کلمات

4ـ فرآیندهای معنایی مربوط به بازنمایی معانی کلمات

5ـ فرآیندهای مفهوم‌سازی مربوط به پیوستار کلمات انتزاعی ـ عینی

مشکلات هیجانی- رفتاری کودکان نارساخوان

آثار هیجانی ناشی از شکست های مکرر و ناتوانی در دست یابی به احساس قابلیت و خود ارزشمندی و ارزش قائل شدن برای خود اغلب نامطلوب و فراموش ناشدنی است. دانش آموزان موفق دارای تجارب بسیار دلگرم کننده­ای هستند که منجر به رشد احساس خودارزشمندی می شود. افزون بر این، کودکان عادی دارای فرصت های بسیار زیادی برای داشتن رضایت از خود و لذت بردن از الطاف دیگران در اختیار دارند. ازآن­جایی که ارتباط والدین و فرزندان دو سویه است، موفقیت طبیعی کودکان در انجام دادن کارها موجب می شود والدین مرتبا فرزند خود را تشویق کنند و در نتیجه احساس موفقیت در کارها و اطمینان از تایید اطرافیان، حس خودارزشمندی و مباهات به خویشتن را در کودک پرورش دهند و هویت سالمی را برای کودک پی ریزی کنند. اما رشد شخصیتی و هیجانی دانش آموزان نارساخوان از الگوی متفاوتی پیروی می کند. در صورتی که دستگاه اعصاب مرکزی فرد سالم نباشد و از رشد طبیعی برخوردار نباشد، اختلالات رشدی حرکتی و ادراکی، منجر به نارضایتی از خویشتن در این کودکان می شود. کوشش های بی نتیجه برای ماهرانه انجام دادن وظایف محوله به جای احساس موفقیت به احساس ناکامی و بیهودگی منتهی می شود و منجر به ایجاد پس خوراند تمسخر آمیز نسبت به خویشتن می گردد. این پاسخ ها منجر می شود کودک پاسخ غرورآمیزی نیز از والدین دریافت نکند و حتی والدین را نیز دچار اضطراب و ناامیدی کند و در نهایت طرد شدن یا مراقبت افراطی والدین را به همراه داشته باشد (باعزت، 1387). نگرش دانش آموزان نارساخوان به خود غالبا بسیار منفی است. احساس درونی آن ها نسبت به خودشان و واکنش هایی که از جهان بیرون دریافت می کنند تصویری ترسناک و ناامن است. آن ها به رضایت های طبیعی حاصل از پیشرفت یا مهر و محبت دست نمی یابند. عدم موفقیت درسی و اجتماعی منجر به ایجاد احساس یأس و ناامیدی، ناکامی، بی لیاقتی و فقدان حس خودارزشمندی و خود پنداشت منفی در این کودکان می گردد (راموس[10]، 2006). دانش آموزان نارساخوان در صورت داشتن اختلال بیش فعالی و نقص توجه، مشکلات رفتاری را به صورت همزمان از خود بروز می دهند. اعمال آن ها در مدرسه چندان اختیاری نیست و مشکلات رفتاری غالبا منجر به شکست تحصیلی و طرد شدن دانش آموز از سوی همسالان می گردد چرا که این رفتارها از سوی اطرافیان آزارنده تلقی می گردد و این وضعیت ممکن است منجر به احساس ناکامی و کاهش حرمت خود در کودک شود (باعزت، 1387). دانش آموزان نارساخوان از لحاظ انگیزش نیز با همسالان عادی خود متفاوتند. انگیزش نیرویی است که میل به رسیدن به هدف را در فرد تقویت می کند و جهت می بخشد. دانش آموزان نارساخوان معمولا بدون انگیزه هستند. فقدان انگیزه در این کودکان ممکن است به دلیل شکست های مزمن تحصیلی باشد. از زمانی که دانش آموز به توانایی های هوشی خود شک می کند فرایند کاهش انگیزه آغاز می شود و او تمام تلاش ها و کوشش هایش را بیهوده می پندارد. به سبب دلسردی های مکرر در کلاس درس نسبت به خود و یادگیری تحصیلی، نگرش منفی پیدا می کند در نتیجه فرصت های این افراد برای کنترل تجربه شخصی کمتر از شکست های یادگیری آن ها است و سرانجام به این باور می رسند که سرنوشت تحصیلی بر آن ها غلبه دارد (زیگلر[11]، 2011). در کنار این مشکلات سبک اسناد دانش آموزان نارساخوان نیز منفی و بدبینانه است. دانش آموزان نارساخوان مایلند موفقیت های خود را به عواملی خارج از کنترل، نظیر خوش اقبالی، تصادف یا معلم نسبت دهند و شکست های خود را ضمن سرزنش خود به ناتوانی، دشواری تکالیف، برخورد معلم و دیگر عوامل تصادفی نسبت دهند (سلیگمن، 2005). اما آن چه در ارتباط با دانش آموزان نارساخوان دارای اهمیت بسیار بالایی است، کمبود مهارت های اجتماعی است که ناتوان کننده ترین مشکلی است که کودکان نارساخوان با آن مواجه اند. ناتوانی اجتماعی تقریبا در تمام جنبه های زندگی تاثیر می گذارد. این کودکان نسبت به دیگران، توجه و حساسیت نشان نمی دهند، درک آن ها از موقعیت اجتماعی کم است و از نظر اجتماعی مطرود هستند. این ناتوانی اجتماعی ممکن است ناتوانی اولیه و مجزایی باشد که با نارساخوانی فرد ارتباط نداشته باشد و یا بازتاب مشکلی ثانویه باشد که خود می تواند منجر به ایجاد مشکلات ثانویه هیجانی و اجتماعی گردد. به طور مثال این دانش آموزان دارای درک اجتماعی اندکی هستند. آن ها دارای مشکلاتی در زمینه داوری و قضاوت و اشکال در درک احساسات دیگران، مشکلات مربوط به معاشرت و دوست یابی، اشکال در برقراری روابط خانوادگی و ناتوانی اجتماعی در محیط مدرسه می باشند (ویس[12]، 2008).


[1]-Adams, M.J.

[2]-British Dyslexia Association

[3] -Reid.G.

[4] -The diagnostic and statistical manual of mental disorders- IV-text revised

[5] -Individuals with disabilities education improvement act

[6]- Flory, S.

[7]- McCormick, M.

[8]-Overdependency

[9]-Attention deficit hyperactivity disorder

[10]- Ramus, F.

[11]- Zigler, J .C. U.

[12]- Wise, B, W.


پشتیبانی این فایل   با تلگرام 09214087336 در ارتباط باشید 

آموزش کسب درآمد اینترنتی


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری ...


خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های ...


دانلود (مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری ...


نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری – ...


مبانی نظری اختلالات یادگیری – blogfile


مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناتوانایی های یادگیری (فصل 2) ...


مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل دوم) – ...


دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری ...


خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های ...


خرید فایل( مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و ...


خرید فایل( مبانی نظری ناتوانی های یادگیری، آموزش و پرورش ...


دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل ...


خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری – ...


دریافت فایل مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری – ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری – ...


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 ...


پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی و طبقه بندی اختلالات ...


فایل پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 ) – ...


دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری ...


پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری – ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری – خرید ...


خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری | ...


خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری | ...


برترین پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطراب ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظارتی | 25103 - dl6


مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی - 44file


[PDF]مقدمه‌ای بر یادگیری الکترونیکی


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مشارکتی (فصل ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب ...


سامانه فروش فایل پژوهشگران | دانلود فایل ورد مبانی نظری، ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی – پاورپوینت


مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی (فصل دوم ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری – هنری - دانلود ...


تحقیق مؤلفه ها و مدل های کارکردهای اجرایی و نظریه ها و الگو ها و ...


پایان نامه‌های دفاع شده - پردیس البرز دانشگاه تهران


اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری دانشجویان


گزارش تخصصی کلاس چهارم ابتدایی چگونگی نهادینه سازی ...


ممنوعیت تکلیف شب برای دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی - ...


آخرین پژوهشها درباره حیرت آورترین اسرار مغز انسان | Euronews


پایگاه اطلاع رسانی رجا



۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.اینک شما با جستجوی ((مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ...
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - سلام ای طراوت همیشه ! دوست دارانت را دریاب ! سرفصل کلی: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت ...
۲ شهریور ۱۳۹۷ - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. نام محصول دانلودی: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم) درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی.
۴ شهریور ۱۳۹۷ - برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید ... به اعتقاد لرنر (1993) فرایند تحول و شکلگیری اختلالات یادگیری چهار دوره متمایز را پشت سر ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی سلام گل همیشه بهارم بررسی ...
دانلود بهترین فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) ناتوانی یادگیری,دانلود مبانی نظری ناتوانی های درگیری,مبانی نظری کودکان استثنایی,فصل دوم پایان نامه ...
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری,دانلود مبانی نظری اختلالات خواندن,مبانی نظری اختلال یادگیری,فصل دوم درمان اختلال یادگیری,ادبیات نظری اختلال ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... ویژگی های مشترک تعاریف ناتوانی های یادگیری ... فرمت فایل : docx حجم فایل : 88 کیلو بایت تعداد صفحات : 38 برای دانلود فایل بر روی ...
۶ شهریور ۱۳۹۷ - محصول انتخابی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم) به صورت یک فایل معتبر، نفیس و دارای منابع برای شما محقق ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - مقالات دیگر: مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدیدهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی ...
۸ مرداد ۱۳۹۷ - محقق گرامی،شما با جستجوی مبانی نظری ناتوانی های یادگیری، آموزش و پرورش ... خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش خانواده ما اولین نیستیم ولی ... برترین فایل مبانی نظری فصل دوم پایان نامه علوم تربیتی درباره جهانی ...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - درود بر شما و تشکر که به ما اعتماد کردید. این فروشگاه مفتخر هست محصول با عنوانمبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم) با ...
۴ مرداد ۱۳۹۷ - به فروشگاه آنلاین فایل های دانلودی خوش آمدید. جهت خواندن مطالب بیشتر در مورد محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل ...
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.نام محصول دانلودی: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم) درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی ...
پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری,تحقیق ناتوانی های یادگیری,دانلود مبانی نظری ناتوانی های یادگیری کاربر گرامی هم اکنون در حین مشاهده فایلی با نام دانلود مبانی ...
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل آنی فایل است که از این جهت ... دانلود فایل کامل مبانی و پیشینه نظری یادگیری (فصل دوم پایان نامه) ...
پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری,دانلود مبانی نظری اختلالات یادگیری کاربر گرامی ... اختلالات یادگیری مطالعه بر روی تاریخچه نارساخوانی مشخص میکند که بقراط ...
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - این محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری به صورت یک فایل معتبر، نفیس و دارای منابع برای شما دانشجوی عزیز آماده ...
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - اختلالات یادگیری در دانش آموزان ابتدایی,چارچوب نظری اختلال ی,دانلود مبانی نظری اختلال یادگیری خواندن,درمان اختلال یادگیری,فصل دوم پایان نامه ...
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - دانلود پایان نامه رشته روانشناسی و علوم تربیتی دریافت پیشینه پژوهش برای رشته روانشناسی و علوم تربیتی در فرمت فایل Word دانلود فصل دوم ...
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل دوم) درود بر ... شما به صفحه دانلود فایل با عنوان مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش ...
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - به فروشگاه آنلاین فایل های دانلودی خوش آمدید. جهت خواندن مطالب بیشتر در مورد محصول با عنوان ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری ...
۵ روز پیش - مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری در 42 صفحه ورد قابل ... توضیحات بیشتر و دانلود ... صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود.
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - به صفحه دانلود فایل(مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری on ... دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه و یادگیری (فصل دوم) -کامل و جامع ما اولین ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری on hll976 | ما ... دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه و یادگیری (فصل دوم) -کامل و ...
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - وقت بخیربا سلام،محصول دانلودی +{{مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ...
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - اختلال اضطراب اجتماعی چیست؟,ادبیات نظری اضطراب اجتماعی,پیشینه پژوهش اختلال ... دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات .... و یادگیری,چارچوب نظری حافظه شنوایی,دانلود مبانی نظری نظریه های حافظه,فصل ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته روانشناسی ... جمله کودکان با ناتوانی های یادگیری، کم توان ذهنی و دانش آموزان با معلولیت های شدید رفتاری ممکن است ...
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ادبیات و مبانی نظری یادگیری سازمانی. مقدمه. شروع یادگیری سازمانی مرهون توسعه تجمعی در تئوری های مختلف مدیریت مانند آدام اسمیت، تیلور، منحنی ...
زارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری. ﻧﺸﺮ ﭼﺎﭘﺎر ... ﭘﻴﺸﻴﻨﺔ ﭘﮋوﻫﺶ درﺑﺎرة ﻳﺎدﮔﻴﺮی اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ................................ ............................ 6. ﻓﺼﻞ دوم. : ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮی ﻳﺎدﮔﻴﺮی ... ﻧﻈﺮﻳﻪ. ﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی و ﻳﺎدﮔﻴﺮی دروﻧﺨﻄﻲ.
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - خرید فایل( مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های یادگیری شناختی وابسته به زمینه و نابسته به زمینه (فصل دوم)) سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دانلود بهترین فایل دانلود مبانی نظری تحقیق اختلالات خواب ,مبانی نظری و پیشینه ... (فصل دوم پایان نامه),مبانی نظری مقالاتِ تحقیقاتی برای اختلالات خواب,پیشینه تحقیق ... به اندازه‌ی محرومیت از خواب روی یادگیری دانشجویان پزشکی تاثیر می‌گذارد .
دانلود فایل ورد مبانی نظری، پروتکل و پرسشنامه. ... ویژگی های شغلی ... پروتکل جلسات آموزش مبتنی بر مهرورزی ... فهرست وارسی نشانه های ناتوانی های یادگیری.
اما با این وجود هنوز یک توافق کلی درباره مفهوم، تعریف و تئوری های یادگیری سازمانی به وجود ... ناتوانی انتشار ناکارامد 41 2-1-11)سبکهای یادگیری 42 2-1-12) مولفه های ... دانلود مقالات رشته معماری,دانلود مقالات معماری,درآمیختگی هنر ایرانی,فرهنگ و تمدن ...
۱ اسفند ۱۳۹۵ - فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب ... دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های یادگیری شناختی وابسته ...
کاربر گرامی هم اکنون در حین مشاهده فایلی با نام مبانی نظری و پیشینه تحقیق ... اختلالات رفتاری تا سال 1997 اصطلاح (ناتوانی جدی هیجانی[1]) در قوانین آموزش ویژه ...
تحقیق مؤلفه ها و مدل های کارکردهای اجرایی و نظریه ها و الگو ها و راهبردهای یادگیری خود ... لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود آن را دانلود و دریافت نمایید . ... بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی یادگیری عصب روان شناختی. ... آزمون های روانی(مبانی نظری و فنون کاربردی)تهران:انتشارات دانش گاه علامه طباطبایی.
دکتر محسن نظری, بررسی تاثیر ارزش های فردی بر درگیری ذهنی مد با در نظر گرفتن ... های دستی بر مهارت های کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان خودمانده, روانشناسی و آموزش ... ی دارای فرزند با اختلال کاستی توجه /بیش فعالی :بررسی نقش نوع مداخله درمانی ..... محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران, مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات ...
در دوران مدرسه ممکن است بروز اختلالات یادگیری خصوصاً اختلال در خواندن و ... آزمون خاصی برای تشخیص اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD) وجود ندارد، اما برای .... در تحقیقی که در اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ در شیراز برای شیوع نقص توجه در بین ۱۳۱۱ کودک ... بازی‌های درمانی اصول درمانی زیادی را دربرمی‌گیرند و به بچه‌ها کمک می‌کنند تا دربارهٔ ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری دانشجویان: دانلود ترجمه مقالات در ... تمرکز آنها بر جنبه های لفظی و محسوس اجزاء تکلیف و باز تولید دانش از طریق ...
بنده در حدود سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. . و هم اکنون ... پیشینه تحقیق درباره صرفه جویی. · الف) مبانی نظری ... دانلود بهترین پاسخ های پرسش مهر 96.
۳ روز پیش - سلامت نیوز:مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به. ... کتاب های کمک آموزشی را نداشته و استفاده از این کتاب ها در حین آموزش به دانش آموزان ممنوع است. ... 348 نفر متوسطه دوم رشته نظری، 2 هزار و 424 نفر متوسطه دوم رشته فنی و حرفه ..... قیمت سکه و ناتوانی مردان برای پرداخت مهریه، بار دیگر قوت گرفته است.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ونسان ژووانو، در ادامه درباره نوآوری های علمی برای مطالعه بر روی مغز می ... واقع درشهر ویلنیویس، پایتخت لیتوانی، آزمونی بی سابقه انجام می شود.
سلسله سخنرانی های آیت الله میرباقری، جلسه پنجم ؛ .... اگر بخواهیم تاریخ را بدون رودربایستی و تعارف بپذیریم، امام خمینی و یک تعداد خیلی کمی از ... نشست تخصّصی «دولت سایه» در حوزه آموزش و پرورش/ جلیلی: دولت سایه روش حل مسائل اجرایی کشور را در چارچوب ..... «شبستان» و «نیمکت»؛ دو نشریه طنز برای مسجدی‌ها و نوجوانان + دانلود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.