خرید اکسسوری زنانه و مردانه

خرید کفش ورزشی, لوازم دیجیتال ,شارژ, اکسسوری زنانه, ساعت مچی مردانه , ساعت مچی مردانه, کفش اسپورت مردانه,

خرید اکسسوری زنانه و مردانه

خرید کفش ورزشی, لوازم دیجیتال ,شارژ, اکسسوری زنانه, ساعت مچی مردانه , ساعت مچی مردانه, کفش اسپورت مردانه,

مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها

مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه...........................................................................................

2-2- تحقیقات پیشین.............................................................................

2-2-1- تحقیقات داخلی........................................................................................

2-2-2- تحقیقات خارجی......................................................................................

2-2-3- جمع‌بندی...................................................................................

2-3- تاریخچه‌ی اوقات فراغت از آغاز پیدایش انسان تا امروز................................

2-4- مبانی نظری تحقیق.......................................................................................

2-4-1- اوقات فراغت به منزله‌ی وقت آزاد.............................................................

2-4-2- اوقات فراغت به منزله‌ی فعالیت................................................................

2-4-3- اوقات فراغت به منزله‌ی حالتی ذهنی یا حالتی از بودن...........................

2-4-4- اوقات فراغت به منزله‌ی مفهوم کل‌نگر و همه‌جانبه..................................

2-4-5- اوقات فراغت به منزله‌ی شیوه‌ای از زندگی................................................

2-5- نظریه پردازان مرتبط با اوقات فراغت.............................................................

2-5-1- تورستین وبلن...........................................................................................

2-5-2- ژوفر دومازیه.............................................................................

2-5-3- ماکس کاپلان...........................................................................

2-5-4- مارتی، اچ نومیر.........................................................................................

2-5-5- استنلی پارکر................................................................................

2-5-6- هایدی روزن باوم.......................................................................................

2-5-7- نوربرت الیاس............................................................................................

2-5-8- کریس روجک...........................................................................................

2-5-9- پی‌یر بوردیو...............................................................................................

2-6- چارچوب نظری تحقیق..................................................................................


مبانی نظری و پیشینه احساس بی هنجاری و کنش ارتباطی

مبانی نظری و پیشینه احساس بی هنجاری و کنش ارتباطی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
مبانی نظری و پیشینه احساس بی هنجاری و کنش ارتباطی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

نظریه‌‏ی بی‏ هنجاری یا آنومی

نظریه‏ های آنومی را می ‏توان در دو دسته جای‏ داد. نخست رویکردهایی که جنبه‏ ی روانشناسی ‏اجتماعی دارند و بیشتر بر ابعاد ذهنی و نگرشی تاکید دارند و دوم رویکردهایی که جامعه شناختی ­اند و عمدتاً به وجوه ساختاری می­ پردازند. بر پایه این رویکردها مفهوم بی­ هنجاری به دو صورت مفهوم ‏پردازی می‏ شود یکی در سطح کلان که ناظر به فقدان و یا کمبود وفاق عمومی روی هنجارهای جامعه ‏است که منجر به فرهنگ بی‏ هنجار یا آنومیک می‏ شود و دیگری در سطح فردی که در این وضعیت افراد به لحاظ روان شناختی از نظم هنجاری بیگانه شده ‏اند (موریسون و سولیسیتور:1995).

در شرایط بی‏ هنجار افراد احساس انزوا می ‏کنند و به دیگران نگاهی خصمانه دارند، چرا که گمان‏ می ‏کنند همه تلاش ‏دارند از آن‏ها سوءاستفاده کنند، فرد با احساس بی‏ هنجاری دیگر به معیارهای اخلاقی جامعه پایبندی ندارد و تنها بر پایه ‏ی کسب سود شخصی بیشتر عمل می کند. زمانی که در جامعه میان ابزار دستیابی به اهداف و اهداف تناسبی وجود ندارد (طبق نظر مرتون) و انسان ها برای برآوردن آرزوها و اهدافشان به فرصت های برابر دسترسی ندارند دچار احساس بی هنجاری شده و خشم و ناامیدی بر آن­ ها مستولی می­ شود. چنین پدیده ای در افراد، آن ها را خودخواه و خود محور می سازد، دیگر نسبت به منافع همگانی بی تفاوت می شوند و راه خود را از دیگران و از کل جامعه جدا می کنند. با چنین ویژگی هایی افراد با امکاناتی که در اختیار دارند به اعمال نظر خود می پردازند و با هر وسیله ‏ای تلاش می‏ کنند تا سود شخصی خود را تامین کنند. این افراد جدا افتاده از جامعه و بی اعتماد به دیگران و به ساختارهای ارزشی جامعه، افرادی مستبدند که از برقراری ارتباط و تن دادن به اقتضائات تصمیمات گروهی گریزانند. آرنت معتقد است که ویژگی‏ های محصول احساس بی‏ هنجاری از قبیل انزوا و بی اعتمادی، این خوی استبدادی را در افراد تسهیل می کند (آرنت به نقل از حیدری:2012). خودمحوری و تک افتادگی راه را برای برقراری ارتباط و تعامل مسدود می کند و به انزوا و ارتباط گریزی افراد دامن می زند.

دسته بندی نظریه ­ها بدین صورت است که رویکردهای دسته نخست به روانشناسی اجتماعی آنومی اختصاص دارند و غالباً در سنت رفتاری/شناختی جای دارند و دسته دوم روکردهای ساختاری ­اند.


پاورپوینت محمد (ص)

نظرات شخصیت های بزرگ جهان در مورد پیامبرحضرت محمد (ص)
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
پاورپوینت محمد (ص)

فروشنده فایل

کد کاربری 14702

نظرات شخصیت های بزرگ جهان در مورد پیامبر حضرت محمد (ص) که الگوی کامل و جامع از یک انسان کامل بودند و ماموریت هایی که به ایشان داده شده در روی زمین مدنظر این مطلب است و در انتقاد به کاریکاتور زشتی که کاریکاتوریست ها از او کشیدند


دانلود پاورپوینت واحد همسایگی

فایل پاورپوینت با موضوع نظریه واحد همسایگی در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 922 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
دانلود پاورپوینت واحد همسایگی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

مقدمه:

در دوران پس از انقلاب صنعتی و انباشته شدن شهرها از جمعیتِ شاغل در بخش صنعتی و توسعه ماشینیزم، دیدگاه های متفاوتی در رابطه با توسعه شهرها و ویژگیهای درونی آنها مطرح شد. نظریه ها و جنبش های اصلاح طلبانه ای برای اصلاح ساختار فضایی شهرها شکل گرفتند که خواستار حذف معضلات و مشکلات شهرها و برگردان آرامش گذشته به آنها بودند. یکی از این نظریات تئوری«واحد همسایگی » بود که توسط «کلارنس پری » مطرح شد. او ابتدا در سال ۱۹۲۶ میلادی طرح مقدماتی «واحدهای خودیار» یا «واحد همسایگی» را منتشر کرد و سپس در سال ۱۹۲۹ گزارش جامع این طرح توسط پری در کمیته طرح منطقه ای نیویورک و حومه منتشر شد.نگرانی پری از عدم بهسازی شرایط کالبدی و اجتماعی مادرشهرهای ایالات متحده، در ربع اول قرن بیستم موجب شد تا طرح واحد همسایگی شکل بگیرد. پری تا حد زیادی تحت تأثیر منطقه بندی ، نحوۀ واگذاری مسکن و دیگر جنبش های اصلاح طلبانه مطرح در آن زمان در ایالات متحده قرار داشت.

طرح وی علائق روز افزون به مشارکتی کردن خدمات شهری را نشان میدهد. گزارش اصلی سال ۱۹۲۹ به صورت بخشی از طرح منطقه ای نیویورک نگاشته شد که رهنمودی برای توسعه حومه های شهری بود. این نظریه که در ۹۰ سال اخیر از پیشروترین نظریات شهرسازی بوده است و توانسته تا حد زیادی در مدیریت شهری، کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد هویت در محلات موفق عمل کند. پری بر این باور بود که زندگی گروهی که در فطرت انسان ها نهفته است. برای او مطلوب بوده و پیش نیاز نظم و آموزش اجتماعی است. تا کنون پروژه های بسیاری نیز بر اساس نظریه واحد همسایگی در حومه های نیوجرسی، بوستون، نیویورک و فلوریدا ساخته شده است


دانلود پاورپوینت نوروفیدبک

فایل پاورپوینت با موضوع تکنولوژی درمانی نوروفیدبک در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
دانلود پاورپوینت نوروفیدبک

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

وروفیدبک

(Neurofeedback)

ترجمــه لفظ به لفـــظ نوروفیدبـــــک (Neurofeedback) می‌شود «بازخورد عصبی». نوروفیدبک روشی است که در آن فعالیت‌های مغزی شما را به شما نشان می‌دهند و از شما می‌خواهند که با تمرکز بر ذهن خوداین فعالیت‌ها را اصلاح کنید تا مشکلاتتان رفع شود. نوروفیدبک فرزند خلف بیوفیدبک (بازخورد زیستی) است؛ روش ساده‌ای که در آن میزان فعالیت‌های بدنی مشکل‌دار بدنتان (مثل میزان تعریق، حرارت بدن یا حرارت بدن) را عینا به شما نشان می‌دادند و شما از این طریق متوجه می‌شدید که مثلا وقتی مضطرب هستید تعریق بدنتان بالاست و وقتی آرام می‌شوید این تعریق‌ها پایین می‌آیند. بعد از چند وقت که از بیوفیدبک می‌گذرد ذهنتان حتی بدون دستگاه‌های بیوفیدبک خودش یاد می‌گیرد که چطور باید اضطراب را کنار بگذارد. نوروفیدبک به جای آن فعالیت‌های ساده بدنی EEG (اکترو ‌آنسفالوگرافی) شما را به شما نشان می‌دهد؛ EEG در واقع ثبت امواج مغزی شماست. چیزی که حتما حاصلش را در نوارمغز‌های مشهور دیده‌اید.

نوروفیدبک چیست؟

* نوروفیدبک، یک تکنولوژی درمانی جدید و بسیار موثر است. این درمان ابتدا در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و با مشخص شدن تاثیرات مثبت آن، به اروپا و سایر نقاط جهان گسترش یافت. اثرات درمانی بسیار خوب و ماندگار، نبود عوارض جانبی منفی و طول کوتاه دوره درمان نسبت به درمان¬های دیگر، باعث شد که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز این درمان را مورد تایید قرار دهد.

*نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است ، که بازخورد عصبی نیز به آن گفته می شود.

این وسیله جزو پیشرفته ترین وسائل پزشکی نوین است که بخش زیادی از این تکنولوژی مدیون تلاشهای ناسا (سازمان فضایی آمریکا)در سالهای اخیر است.

*نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم. نوروفیدبک دقیقا برای امواغ مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینه ی پیشرفته عمل می کند. نوروفیدبک با استفاده از ابزارهای الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک می کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم.